Since I dont really have a place to put my self out there this will be a home for the pictures i like, thoughts and ideas as they will come along.

יום ראשון, אוקטובר 19, 2008

ה iPhone מוכן ל PrimeTime - או למה אני מרוצה מקניית האייפון


את הפוסט הזה כתבתי בפורום, אחרי שגולש שאל אם אייפוד טאצ יכול להחליף את הפאלם שלו.
החלטתי לענות בדוגמא ולספר מה בדיוק אני עושה עם האייפון שלי, לכשסיימתי וקראתי את מה שכתבתי הבנתי שהאייפון עושה בישבילי הרבה - ואני ממש מ
רוצה מהקנייה הזו - אז החלטתי לחלוק את זה גם איתכם.

"את המוסיקה שלי אני מסנכרן בבית, יש לי רשימת השמעה שכוללת כ 1200 שירים, הם השירים שאני הכי אוהב (4 או 5 כוכבים), אבל מכיוון שיש הרבה יותר כאילו האייפון לוקח רק את אלו שלא שמעתי הכי הרבה זמן - בישביל הגיוון.

מכיוון שלפעמים בא לי איזה שהוא שיר ספציפי - או שאני מדבר עם מישהו על אלבום או להקה ורוצה להשמיע משהו יש לי על האייפון את SimplifyMedia שמאפשר לי לנגן את המוסיקה שיש לי בבית ישירות באייפון - מכל מקום (כל עוד יש חיבור אינטרנט - מה שרשת דור שלישי עושה כמעט בכל מקום)

בנוסף לכך האייפון לוקח את כל הפודקסטים שאני שומע / רואה (פודקסטים הן תוכניות רדיו וטלוויזה שמשודרות באינטרנט, אתה יכול להרשם אליהן ואז האייפון / אייפוד יכול לקחת את הפרקים איתך - כדי שתוכל לשמוע / לצפות בדרך)
אם במקרה שכחתי לסנכרן את האייפון לפני שיצאתי אני פשוט מוריד את הפרק ברשת - עם MobileCast.

האימייל האישי שלי (יותר מדוייק יהיה לומר כתובות האימייל האישיות שלי) מסתנכרנות דרך הרשת לאייפון שלי כמו גם ספר הכתובות שלי והיומנים האישיים שלי. (אישית אני עובד עם MobileMe אז יש לי גם אפשרויות Push - אבל גם עם השרותים של גוגל אפשר לעבוד מצויין)

בעבודה אנחנו עובדים עם Outlook - מכיוון שיש לנו שרת Exchange האימיילים שלי מסתנכרנים אוטומטית מול השרתים של העבודה, האייפון / אייפוד טאצ מאפשר הגדרות של VPN אם החברה דורשת - אצלנו אין צורך בכך.
כמובן שהיומן של העבודה מסנכרן גם הוא דרך הרשת מול האייפון (בצבע אחר על גבי תוכנת היומן של המכשיר) ומכיוון ששרת ה Exchange יכול לעבוד גם הוא ב Push - אימיילים וארועים נדחפים בזמן אמת לאייפון בכל מקום.

אישית התקנתי גם Terminal ו SSH - מה שמאפשר לי להכנס מכל מקום לשרתים שלנו אם יש איזה שהיא בעיה.

על מנת לעבוד על רשימות, רעיונות, רסיסי מידע - אני עובד עם Evernote - שרות רשת חינמי שמאפשר לערוך מסמכים בכל מקום, יש לו כמובן תוכנה לאייפון שמאפשר לעבוד איתו בכל מקום - ככה שאני מול המחשב בבית אני יכול לעבור על הרשימות שכתבתי בעבודה ולתקן / לשנות משהו.. למחרת בבוקר בפגישה אני יכול להציץ באייפון ולראות את השינויים שעשיתי בבית מכיוון שכל הנתונים מסתנכרנים כל הזמן.

אם אני צריך להעביר קבצים מהעבודה לבית (או בעצם לכל מקום) אני יכול להתחבר לאייפון שלי בכל מקום שיש בו WiFi ומחשב.
התוכנה Files (ישנן עוד כמה שמאפשרות את זה) הופכת את האייפון / אייפוד לכונן נייד ברשת ואני יכול להעתיק קבצים במקום אחד ולהוריד אותם במקום אחר -
התוכנה מאפשרת לי כמובן לראות את הקבצים האילו בכל זמן, ככה שאם זה מסמך word שלקחתי מהמשרד אני יכול לעיין בו בדרך הביתה - וגם אם זה אלבום חדש ב mp3 שלקחתי מחבר אני יכול להאזין אליו.

ועוד לא הזכרתי את המשחקים שיש לי על המכשיר, התוכנות החברתיות, ה GPS, תוכנות השרות וה system, המוסיקה ועוד ועוד
"

תוויות: ,